Amazondan Ucuza Sipariş Vermek

PAYLAŞ
Amazonda şuan güncel olan 2 kampanyayı birleştirerek 67 dolarlık siparişi 48 dolara getirebilirsiniz benim gibi. Hatta üzerini de Black Friday de yararlanabileceğim %10 indirim sağlayan promosyon kodu sahibi olacağın bu sipariş sayesinde.  Amazondaki fırsatları bu blogdan takip ederek çok daha ucuza alışveriş yapmak mümkün. Bu indirimleri alabilmek için ne yaptınız diye sorarsanız özetleyeyim.

1)  Amazondaki Giyim, Ayakkabı, Cüzdan Aksesuar İndirimleri  ndeki ürünler arasından alacaklarımı seçtim. Bu ürünlerde ödemede "FALLSTYLE" kodunu girince %20 indirim alabiliyorsunuz.

2) Amazondan 50 Dolarlık Gift Kart Alana 10 Dolar Promosyon Kodu kampanyasında faydalanıp 10 dolarlık promosyon kodumu aldım.

3) Amazondan %10 İndirim Alma Yöntemi sayesinde amazon wedding registrye kayıt olup siparişi wedding registry üzerinden verdim ve %10 indirim kodu almaya hak kazandım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder